Bezbolesne leczenie zębów

bezbolesne leczenie zębów opole

Bezbolesne leczenie zębów

Leczenie zębów to konieczność, ale strach przed bólem wciąż często jest na tyle paraliżujący, że pacjenci odkładają wizytę u stomatologa, a gdy w końcu pojawią się w gabinecie towarzyszy im zdenerwowanie, obawy i ból. Tymczasem prawie każdy gabinet stosuje dziś bezbolesne leczenie zębów. Jest to możliwe dzięki znieczuleniu, które dobry stomatolog potrafi dobrać idealnie dla danego pacjenta.

Współczesna medycyna podpowiada lekarzom wiele rozwiązań, również metody znieczulania leczenia dentystycznego są różne. Warto o nie zapytać przed umówieniem wizyty i opowiedzieć lekarzowi o swoich obawach. Coraz częściej jest stosowane znieczulenie komputerowe. Polega ono na stopniowym podawaniu środka znieczulającego wprost do odpowiednich tkanek. Jest to rodzaj znieczulenia miejscowego, bezpiecznego, podawanego stale, a więc pacjent nie odczuwa żadnego bólu podczas leczenia. Stomatolog monitoruje przebieg podawania leku. Pacjent odczuwa wiele zalet takiego rozwiązania, są to m. in. brak opuchlizny i poczucia zdrętwienia twarzy, bezpieczeństwo, przystępna cena i oczywiście komfort psychiczny.

Jest to zupełnie bezbolesne znieczulenie zęba, bez używania strzykawek i żadnego odczucia bólu. Takie znieczulenie zęba może być stosowane u dzieci i u dorosłych.

Częstym powodem, który zmusza do natychmiastowego odwiedzenia dentysty jest złamany ząb. Czasem to wynik wypadku, czasem nie potrafimy podać przyczyny, która spowodowała ułamanie się zęba. Jednak przyczyna zawsze istnieje – także w tym wypadku – łamią się zęby, które są uszkodzone, osłabione, np. przez próchnicę. Natychmiastowe odwiedzenie gabinetu stomatologicznego umożliwia odzyskanie kompletnego uśmiechu.

bezbolesne leczenie zębów opole

Rekonstrukcja zęba bez strachu

Odbudowa złamanego zęba odbywa się różnymi metodami. Rekonstrukcja zęba może być wykonana na korzeniu (korona), na włóknie szklanym lub kompozytem. Wszystko zależy od stopnia uszkodzenia korony i stanu zęba. Czasami konieczne jest wcześniejsze leczenie kanałowe. Kolor szkliwa dobiera się starannie, by pasował do pozostałych zębów. Efekt jest zawsze ten sam – ząb wygląda naturalnie.

Jeśli szukasz gabinetu stomatologicznego, w którym stosowane jest znieczulenie komputerowe, zapraszamy na wizytę konsultacyjną do Malottki Clinic w Opolu. Nasz profesjonalny personel udzieli wszelkich informacji na temat bezbolesnego leczenia zębów, dzięki czemu strach przez leczeniem zębów będzie zdecydowanie mniejszy.