Urządzenie do chirurgii ultradźwiękowej

Urządzenie do chirurgii ultradźwiękowej – Piezomed

Minimalna inwazyjność, maksymalna skuteczność!

W ostatnich latach technologia ultradźwiękowa poczyniła znaczące postępy jako metoda referencyjna dla minimalizacji inwazyjności zabiegów chirurgicznych. Polega ona na użyciu ultradźwięków wywołujących mikrodrgania o wysokiej częstotliwości w instrumentach chirurgicznych, które pozwalają na wykonanie bardzo precyzyjnych cięć. W przeciwieństwie do urządzeń rotacyjnych, używanych w przeszłości, tkanka miękka pozostaje nieuszkodzona.

Urządzenie Piezomed firmy W&H oferuje specjalistom ogromne wsparcie w gabinecie, poprzez optymalne wykorzystanie zalety tej technologii, a tym samym zapewnia minimalną inwazyjność wykonywanych zabiegów, bez znacznej utraty masy kostnej. Dzięki selektywnej ekstrakcji tkanki kostnej zmniejsza się ryzyko powikłań i przyspiesza pooperacyjną regenerację, z powodu mniejszego bólu i obrzęku odczuwanego przez pacjenta. Wydajny system chłodzenia w końcówkach Piezomed, wyklucza termomechaniczne uszkodzenie materiału i jednocześnie przyczynia się do zmniejszenia odczuwanego bólu.

Piezomed to wszystkie zalety technologii ultradźwiękowej na wyciągnięcie ręki: wysokiej częstotliwości mikrowibracje umożliwiające cięcie z niesamowitą precyzją. Dzięki efektowi kawitacji można również zapewnić prawie bezkrwawy zabieg. Otaczające tkanki miękkie pozostają nieuszkodzone. Zauważalna jest ulga dla pacjenta: mniejszy ból, szybsze leczenie!
Urządzenie posiada trzy indywidualne tryby pracy, idealnie oświetla pole operacyjne dzięki pierścieniowi LED oraz perfekcyjnie chłodzi, dzięki podawaniu sprayu z końcówki blisko operowanego miejsca.