Wszczepienie implantu

wszczepienie implantu opole

Wszczepienie
implantu zębowego

Coraz popularniejsze stają się implanty dentystyczne, które trwale zastępują usunięte zęby. Dziś wszczepienie implantu jest coraz częściej wybieranym rozwiązaniem przez pacjentów w różnym wieku.

Implanty zębowe to tytanowy korzeń zęba umieszczane w kości, w miejscu usuniętego naturalnego korzenia. Na nich osadza się korony, które dopasowuje się do koloru naturalnych zębów. Implanty zębów można umieszczać w całym łuku zębowym. Można także uzupełniać nimi braki pojedynczych zębów.

wszczepienie implantu

Implanty dentystyczne są trwałe i estetyczne. Dobór wspomaga komputer, który dopasowuje i opracowuje wielkość i kształt implantu. Na implanty dentystyczne decydują się przede wszystkim osoby, które chcą uzupełnić pojedyncze braki w uzębieniu.

Często zgłaszają się także pacjenci, którzy chcą pozbyć się ruchomych, niewygodnych protez. Dużym atutem implantów jest naturalny wygląd i trwałość. Co więcej, na implanty zębowe otrzymujemy gwarancję na co najmniej kilka lat.

Nowoczesne
implanty zębowe

Coraz lepsza technika pozwala lekarzom doskonalić również metody pracy. Wszczepienie implantu opiera się o cyfrowe, dokładne urządzenia, które z wielką dokładnością potrafią wspomóc pracę lekarzy. Stosowane materiały zawężają ilość przeciwwskazań ze względu na zmieniające się metody pracy. W związku z tym nie każdy może skorzystać z zabiegu.

Implanty zębowe dobrej jakości szybko zrastają się z dziąsłem. Ponadto nie powodują problemów dla pacjenta. Po założeniu implantów odbywają się wizyty kontrolne. Pacjent może rozwiać wszelkie wątpliwości w trakcie wizyt. Jego stan zdrowia jest kontrolowany przez lekarza aż do zupełnego zagojenia się dziąseł.

Współczesna implantologia

Na implantach można osadzać korony, jak również mosty, czy protezy zębowe. Podczas pierwszej wizyty można dowiedzieć się wszystkiego na temat implantów zębowych. Decydując się na wstawienie implantów, pacjent jest kierowany na badania, by opracować plan leczenia. Dziś wstawia się implanty w godzinę.

Gabinet stomatologiczny w Opolu oferuje usługi stomatologiczne na wysokim poziomie. Oprócz nowoczesnej implantologii oferujemy także stomatologię dziecięcą, endodoncję, czy protetykę. Swoje umiejętności poszerzamy na krajowych i zagranicznych szkoleniach. Łączymy umiejętności, doświadczenie i profesjonalny sprzęt, gwarantując wysoką jakość usług.

Implanty Zębów Opole