Wszczepienie implantu

wszczepienie implantu opole

Wszczepienie
implantu zębowego

Coraz popularniejsze stają się implanty dentystyczne, które na trwałe zastępują usunięte zęby. Dziś wszczepienie implantu odbywa się coraz sprawniej i jest coraz częściej wybieranym rozwiązaniem przez pacjentów w różnym wieku.

Implanty zębowe to najczęściej tytanowe korzenie zęba umieszczane w kości, w miejscu usuniętego naturalnego korzenia. Na nich osadza się korony, które dopasowuje się do koloru zębów naturalnych. Implanty zębów można umieszczać w całym łuku zębowym, a także uzupełniać nimi braki pojedynczych zębów.

wszczepienie implantu

Implanty dentystyczne są trwałe i estetyczne. Dobór wspomaga komputer, który dopasowuje i opracowuje wielkość i kształt implantu. Na implanty dentystyczne decydują się przede wszystkim osoby, które chcą uzupełnić pojedyncze braki w uzębieniu, jak też pozbyć się ruchomych, niewygodnych protez. Ich dużym atutem jest naturalny wygląd i trwałość, bo lekarze dają gwarancję na wszczepione implanty kilka lat.

Nowoczesne
implanty zębowe

Coraz lepsza technika pozwala lekarzom doskonalić również metody pracy. Wszczepienie implantu opiera się o cyfrowe, dokładne urządzenia, które z wielką dokładnością i szybko potrafią wspomóc pracę lekarzy. Nie każdy jednak może skorzystać z zabiegu, ponieważ zmieniające się metody pracy i stosowane materiały zawężają ilość przeciwwskazań.

Implanty zębowe dobrej jakości szybko zrastają się z dziąsłem i nie powodują zwykle problemów dla pacjenta. Po założeniu implantów odbywają się wizyty kontrolne. Pacjent może rozwiać wszelkie wątpliwości w trakcie wizyt. Jego stan zdrowia jest kontrolowany przez lekarza aż do zupełnego zagojenia się dziąseł.

Współczesna implantologia

Na implantach można osadzać korony, jak również mosty, czy protezy zębowe. Podczas pierwszej wizyty można dowiedzieć się wszystkiego na temat implantów zębowych, jak i uzyskać informacje na temat własnego przypadku. Decydując się na wstawienie implantów, pacjent jest kierowany na badania, by opracować plan leczenia. Dziś wstawia się implanty w godzinę.

Gabinet stomatologiczny w Opolu oferuje usługi stomatologiczne na wysokim poziomie. Oprócz nowoczesnej implantologii oferujemy także stomatologię dziecięcą, endodoncję, czy protetykę. Swoje umiejętności poszerzamy na krajowych i zagranicznych szkoleniach. Łącząc umiejętności, doświadczenie i profesjonalny sprzęt, gwarantujemy wysoką jakość usług.

Implanty Zębów Opole